🚚 Transport gratuit pentru comenzi mai mari de 350 lei

Vânzări B2B/Angro

 - 
English
 - 
en
Hungarian
 - 
hu
Romanian
 - 
ro

Politica de retur

Potivit legislației în vigoare, în cazul cumpărării de produse prin magazinul online, CLIENTUL are dreptul să notifice în scris CASSATEX că renunță la produsele cumpărate, fără penalități și fără invocarea unui motiv, în termen de 14 zile calendaristice de la primirea produsului. În acest caz, cheltuielile directe de returnare a produselor sunt, conform legii, în sarcina CLIENTULUI.

Procedura pentru reclamații și retururi

Parcurge următorii pași:

Returul produselor

Ai posibilitatea de a returna un produs în termen de 14 zile de la data primirii.

Te rugăm să ne trimiți produsul, însoțit de formularul de retur completat (Vezi aici formularul) și pus în interiorul coletului.

Adresa este:
Cassatex.ro – RETUR
str Prutului, nr 9, Galati, jud Galati

Coletul trebuie să-l expediezi printr-o firmă de curierat (nu prin poștă) și să achiți livrarea până la: str Prutului, nr 9, Galati, jud Galati. ATENTIE: retururile trimise cu plata ramburs nu vor fi acceptate si nici ridicate, astfel coletul se va intoarce catre dvs.

Termenul de restituire a banilor este de cel mult 15 zile din ziua în care coletul ajunge în depozitul Cassatex.

Totodată, te vom informa de îndată ce produsul returnat va ajunge în depozitul nostru. Îți vom trimite un e-mail de îndată ce returul sau produsul reclamat va ajunge în posesia noastră. Din momentul în care vei primi e-mailul de confirmare, banii îți vor fi rambursați în cel mai scurt timp posibil.

Reclamație produse neconforme

Vrem doar ce e mai bun pentru tine, tocmai de aceea suntem aici să te ascultăm. Alege care este cea mai potrivită variantă pentru tine. În cazul unei reclamații, putem fie să-ți rambursăm suma achitată, fie să-ți trimitem un produs nou.


Trimite un e-mail, în 48 de ore de la primirea coletului, la clienti@cassatex.ro cu următoarele informații:

• numărul comenzii care conține produsul reclamat;
• denumirea produsului în cauză;
• motivul returului sau reclamării produsului (deteriorat, nu funcționează, lipsesc părți etc.);
• trimite-ne una sau mai multe fotografii cu produsul deteriorat (sau un video, în cazul produselor care nu funcționează) și cu pachetul în care a venit acesta;
• în cazul în care o parte a produsului lipsește, încercuiește-o în schița de asamblare din manualul de instrucțiuni;

Asteapta raspunsul nostru cu privire la solutionarea reclamatiei, acesta nu va intarzia mai mult de 48 de ore.

Împachetarea produsului

Un retur trebuie să conțină:
• produsul returnat;
• formularul de retur completat;
• umplutură care să asigure faptul că produsul nu va fi afectat pe toată durata livrării (folie de spumă, folie cu bule, pungi umplute cu aer, ziare etc).

Împachetează-l cu grijă în ambalajul original. Este important ca acesta să nu se deterioreze pe timpul livrării. CLIENTUL are obligatia sa asigure returul produselor in siguranta si sa evite orice deteriorari ale acestora folosind ambalajul original.  În cazul în care nu dispui de alte materiale, poți folosi chiar pagini mototolite de ziare sau reviste. Totuși, pentru produsele mai fragile, recomandăm să folosești folie cu bule sau folie de spumă. Include în pachet formularul completat. Sigilează bine pachetul.

  • CLIENTUL nu a notificat CASSATEX cu privire la intentia de a returna produsele, in termenul de 15 zile de la data receptionarii produselor
  • Produsele au fost desigilate de consumator si din motive de protectie a sanatatii sau din motive de igiena nu pot fi refolosite (perne, pilote, lenjerie de pat, saltele etc.
  • In cazul în care produsele a caror returnare se solicita prezinta: ambalaje deteriorate sau incomplete, urme de montaj, uzura sau folosire excesiva, zgârieturi, ciobituri, lovituri, pete (este murdar), componente sau accesorii lipsa sau nu sunt returnate in aceeasi stare in care au fost livrate catre CLIENT, CASSATEX are dreptul de a decide respingerea returului sau de a opri o suma din valoarea produsului(taxa pentru a acoperi diferenta de pret dintre un produs nou si un produs deja utilizat), suma ce va fi comunicata dupa evaluarea prejudiciilor aduse, de catre reprezentantii nostri.
  • Produse ale caror defecte sunt constatate dupa o perioada de timp mai mare decat termenul de returnare de 15 zile calendaristice, nu mai pot fi returnate. In aceasta situatie, defectele semnalate vor fi solutionate in conformitate cu termenii si conditiile din certificatul de garantie al produselor.
  • Clientul are un cont de tip Business To Business(B2B)

Pentru orice neclarități sau întrebări poți contacta departamentul de Relații cu Clienții la adresa de e-mail clienti@cassatex.ro.